\"Και η τελειότητα πονάει\"
Μια αποκαλυπτική συνέντευξη στο περιοδικό Menshouse πετύχαμε να παραχωρεί επώνυμη Ελληνίδα ηθοποιός και τραγουδίστρια.
Ο λόγος για την Τραϊάνα Ανανία η οποία μεταξύ άλλων δεν θα μπορούσε να μην αναφερθεί και στο περιβόητο τσιφτετέλι που χόρεψε παλαιότερα στην εκπομπή του Σπύρου Παπαδόπουλου, "Στην υγειά μας", το οποίο και συζητήθηκε σε πολύ μεγάλο βαθμό.
Διαβάστε ακόμα: Ελευθέρια Ελευθερίου: "Ήμουν στα πρόθυρα νευρικής ανορεξίας" [βίντεο]
Σε ερώτηση που δέχθηκε αρχικά από τον δημοσιογράφο: "Βρίσκω δύσκολο να ξεφύγεις από τη στάμπα που σου φόρεσαν για το τσιφτετέλι στο "Στην Υγειά Μας" ή από τα κοντινά στον κ…λο σου στο Nomads. Κι εσύ, θαρρώ, πως έχεις αφήσει στην άκρη αυτή τη στάμπα. Αυτό τουλάχιστον αντικρύζω εγώ", η ηθοποιός απάντησε τα εξής: "Κοίτα, εγώ σκέφτομαι συνέχεια ποια ερεθίσματα δίνω εγώ στον κόσμο. Όλο αυτό που περιέγραψες, μου θυμίζει το ντοκιμαντέρ της Πάμελα Άντερσον. Ταυτίστηκα με αυτό. Κανείς δε θα μπει στον εσωτερικό σου κόσμο, αν δεν ανοίξεις εσύ την πόρτα. Θεωρώ ότι αυτή η συνέντευξη σε αυτή τη γυναίκα, μετά από τόσα χρόνια, από τη δική της οπτική, είναι επειδή το επέτρεψε να ανοίξει αυτή η πόρτα. Γενικότερα, εμείς κατευθύνουμε το μάτι του κοινού[...]Θα σου πω. Νομίζω ότι το elegance ήταν αυτό που ενόχλησε. Αν χόρευα ένα τσιφτετέλι και ήμουν δευτεροτέταρτη, δεν θα τους ενοχλούσε τόσο. Είχε μια ποιότητα και ενδυματολογικά και στο τραγούδι που χορεύτηκε, που αυτό είναι ένα statement κομμάτι. Νομίζω ότι προκάλεσε τις γυναίκες με την έννοια "γιατί δεν το έχω κάνει εγώ αυτό" ή "γιατί όταν το κάνω δε γίνεται αυτός ο χαμός".
Και πρόσθεσε στη συνέχεια: "Επίσης, οι άντρες έλεγαν "πω πω τι μου…ί είναι αυτό", με την έννοια του άπιαστου, σαν να έβγαλαν κι αυτοί δόντια, σκέφτηκαν "δε μπορώ να την πω πουτά…α, άρα πώς να την πω;". Δε μπορούσαν να με χωρέσουν σε κάποια λέξη. Κάποιοι καλαίσθητοι και άνθρωποι της τέχνης, το παραλλήλισαν με το ζεϊμπέκικο της Μερκούρη αυτό το τσιφτετέλι. Αλλά είναι άνθρωποι με βάθος και ευαισθησία.Άλλοι είδαν το βάθος της έκφρασης κι άλλοι έβλεπαν έναν κ…λο να κουνιέται. Που εντάξει, έχω έναν πολύ ωραίο κ…λο κι είναι κι αυτό μια οπτική της τελειότητας. Κι η τελειότητα πονάει. Ακόμα και μένα την ίδια πόνεσε, γιατί δεν ήξερα πώς το έκανα, το έκανα μέσα από την καρδιά μου και απλά πέτυχε".