Συνεχίζει την επιτυχημένη πορεία της
«Η Αντέλ Εξαρχοπουλός μπορεί να κάνει τα πάντα να ακούγονται σέξι, ακόμη και τα πιο βαρετα». Με αυτόν τον τίτλο συνοδεύει το βίντεο της φωτογράφισης της ελληνικής καταγωγής γαλλίδας ηθοποιού το αμερικανικό περιοδικό GQ, το οποίο φιλοξενώντας τις πόζες της Αντέλ, την επισημοποιεί όχι απλά ως νέα Λολίτα του σινεμά, αλλά ως το νέο σύμβολο του σεξ που μας προσφέρει η βιομηχανία του θεάματος.
Η παρουσία της 19χρονης Αντέλ σε ένα αμερικανικό περιοδικό δείχνει ότι η φήμη της γρήγορα πέρασε τα όρια του γαλλικού και του ευρωπαϊκού σινεμά και πως η νεαρή γαλλίδα ηθοποιός είναι έτοιμη για μια καριέρα στη Μέκκα του παγκόσμιου κινηματογράφου.
Η φωτογράφιση της Αντέλ Εχαρχοπουλός, που πρόσφατα επισκέφτηκε και την Αθήνα στην πρεμιέρα της βραβευμένης με Χρυσό Φοίνικα στις Κάννες «Ζωής της Αντέλ», κάνει από την Τετάρτη το βράδυ τον γύρο του κόσμου.
H Αντέλ Εξαρχοπουλός βρίσκεται στο επίκεντρο του διεθνούς ενδιαφέροντος από τον περασμένο Μάιο όταν η ταινία «Η Ζωή της Αντέλ» απέσπασε τον Χρυσό Φοίνικα στο Φεστιβάλ των Καννών. ««Αν δεν ήταν για έναν ομοφυλοφιλικό έρωτα, η ταινία θα ήταν εξίσου δυνατή, αλλά δεν θα είχε τον ίδιο αντίκτυπο. Δυστυχώς, εν έτει 2013 υπάρχουν ακόμη σύνορα που πρέπει να καταρρίψουμε» είπε η ίδια κατά την πρόσφατη επίσκεψή της στην Αθήνα.
Οσο για τις ελληνικές της ρίζες, η Αντέλ Εξαρχοπουλός στη συνέντευξή της στα «ΝΕΑ» στα τέλη του Σεπτεμβρίου είχε πει: «Ο προπάππους μου ήταν πυγμάχος και ήρθε στη Γαλλία για έναν αγώνα. Γνώρισε τη προγιαγιά μου και έμεινε. Μέχρι που μια μέρα είπε ότι πάει να αγοράσει ένα ψητό κοτόπουλο και κανείς δεν τον ξαναείδε».
Στη συνέντευξή της στα «ΝΕΑ» η Αντέλ είχε μιλήσει και για τις περιβόητες σκηνές ομοφυλοφιλικού σεξ στην βραβευμένη ταινία που την έκανε όπως φαίνεται διάσημη. «Κοιτάξτε, ήμουν ενήμερη. Ο (σκηνοθέτης) Κεσίς μου είχε πει ότι το σεξ θα κινηματογραφηθεί, όπως και όλες οι υπόλοιπες σκηνές της ταινίας. Δηλαδή ρεαλιστικά και έντονα. Επρεπε να αποτυπωθεί το πάθος, το πώς αυτές οι δύο γυναίκες ανακαλύπτουν τα κορμιά τους. Κι εγώ έπαιζα μια ηρωίδα που δεν είχε προηγούμενη σεξουαλική εμπειρία με γυναίκα - οπότε η επιλογή του να γυρίσουμε πρώτη τη σκηνή ήταν μάλλον ιδανική. Η Λεά ήταν αυτή που ουσιαστικά έπρεπε να με καθοδηγεί. Δεν υπήρξε καμία χορογραφία, καμία υπόδειξη».