Είναι ένας από τους αγαπημένους μας σχεδιαστές. Ο Erotokritos άνοιξε λοιπόν το υπέροχο σπίτι του στο Marais πριν λίγο καιρό σε ελληνικό περιοδικό. Δείτε φωτογραφίες.
Μετρώντας πολλές επώνυμες οπαδούς όπως η Κέιτ Μος, η Κίρστεν Ντανστ, η Σέριλ Κόουλ, τα χαρακτηριστικά φορέματα του Erotokritos με τους εκκεντρικά κομψούς συνδυασμούς χρωμάτων και τις ιδιαίτερες φόρμες βρίσκονται στις ντουλάπες όσων θέλουν να ντύνονται χωρίς να ακολουθούν τους κανόνες, αλλά δημιουργώντας τους. Γεννημένος στην Κύπρο, με σπουδές μόδας στην περίφημη σχολή Berçot στο Παρίσι, ο Erotokritos δημιουργεί τις chic συλλογές του με έδρα την μοναδική αυτή πόλη. Το σπίτι του στο Marais, μια συνοικία που όσες επισκέπτονται το Παρίσι ερωτεύονται κεραυνοβόλα για τη ζωντάνια και την μποέμ αισθητική της, βρίσκεται σε ένα κτίριο του 17ου αιώνα με θέα την «πολυχρωμία» μιας περιοχής όπου όμορφες μπουτίκ παιχνιδίζουν δίπλα σε ασιατικά delivery και μοδάτα εστιατόρια. Όπως λέει χαρακτηριστικά και ο ίδιος «Λατρεύω αυτό το αστικό τοπίο. Εδώ νιώθω ότι βρίσκομαι στην ίδια την καρδιά του Παρισιού. Απολαμβάνω την καλλιτεχνική αίσθηση της περιοχής, που συνυπάρχει με μερικές από τις καλύτερες γκαλερί της πόλης, καθώς και με πανέμορφες αντικερί. Από αυτές έχω αγοράσει διάφορους vintage θησαυρούς που βρίσκονται στο σπίτι, όπως τις δύο ξύλινες καρέκλες του Arne Jacobsen στο καθιστικό».
Βάσει σχεδίου
Βρεθήκαμε σε ένα τυπικό παρισινό διαμέρισμα όχι πολλών τετραγωνικών με πολύ ψηλά ταβάνια όμως (χαρακτηριστικό ενός κτιρίου του 17ου αιώνα) που του δίνουν μια εντυπωσιακή αίσθηση άνεσης. Το ξύλο που κυριαρχεί στο χώρο ενισχύει το αίσθημα ξεκούρασης μετατρέποντας το διαμέρισμα σε ένα τέλειο καταφύγιο από το φορτωμένο πρόγραμμα του σχεδιαστή. Όπως λέει και ο ίδιος, καθισμένος στον τεράστιο καναπέ του οίκου Capellini που δεσπόζει στο καθιστικό, «η καθημερινότητά μου στο στούντιο είναι γεμάτη από σχέδια, υφάσματα, χρώματα. Όταν επιστρέφω στον σπίτι, το μόνο που θέλω είναι να χαλαρώσω από όλα αυτά». Για να δημιουργήσει έναν χώρο ξεκούραστο, που θα αντανακλούσε την αγάπη του για το design χωρίς να δείχνει παραφορτωμένος, ο Erotokritos συνδύασε τις αυστηρές γραμμές του σκανδιναβικού σχεδιασμού με την vintage αισθητική του ’50 και του ’60. Τα λίγα και καλά έπιπλα με την διακριτική τους κομψότητα και τον σοφιστικέ αστικό χαρακτήρα τους τραβούν αμέσως την προσοχή μέσα από διαλεγμένα κομμάτια: Την πολυθρόνα των Eames με το zebra print, τα χαρακτηριστικά τρίποδα φωτιστικά δαπέδου St. Croce (γνωστά από τις ταινίες του Αλμοδόβαρ) ή τη βιβλιοθήκη Ptolomeo του Bruno Rainaldi (ο Erotokritos λέει ότι για να την αποκτήσει ήταν σε λίστα αναμονής για τρεις μήνες, αλλά άξιζε τον κόπο). Ένας δερμάτινος καναπές του Robin Day, ενός από τους πιο σημαντικούς σχεδιαστές επίπλων των 50s, συμπληρώνει το ντεκόρ και γίνεται αφορμή για να μας μιλήσει ο Erotokritos για μια από τις αγαπημένες του στιγμές διασκέδασης στο σπίτι: «Η κουζίνα επικοινωνεί με το υπόλοιπο σπίτι. Έτσι, όσο εγώ μαγειρεύω, οι φίλοι μου μπορούν ταυτόχρονα να χαλαρώνουν σε αυτόν τον δερμάτινο καναπέ στο καθιστικό και να επικοινωνούμε μεταξύ μας άνετα». Παρά την υπέροχη ατμόσφαιρα ενός eclectic καταφύγιου, πάντως, η δουλειά δεν λείπει εντελώς από εδώ - κοντά στην είσοδο βρίσκεται μια κρεμάστρα με φορέματα του σχεδιαστή. Όπως εξηγεί ο ίδιος, «όταν ξυπνάω το πρωί, τα βλέπω κάτω από ένα εντελώς διαφορετικό φως και τότε αποφασίζω αν πραγματικά μου αρέσουν ή όχι!».