Δυνατά γέλια και αποδοκιμασίες συνόδεψαν την πρωινή δημοσιογραφική προβολή του φιλμ «Γκρέις του Μονακό», που άνοιξε χθες το 67ο Διεθνές Φεστιβάλ των Κανών.
Οι κακές κριτικές για την ταινία δεν άργησαν να κάνουν στη συνέχεια τον γύρο του διαδικτύου. «Είναι ποτέ δυνατό να κάνει κανείς ένα τόσο βαρετό φιλμ από αυτό το τόσο πλούσιο, γεμάτο χυμούς και κουτσομπολιό υλικό;» αναρωτιέται χαρακτηριστικά ο δημοσιογράφος του Hollywood Reporter ενώ συνεχίζει: «Πραγματικά, είναι σχεδόν διεστραμμένα εντυπωσιακό πως ο Νταάν χάνει σχεδόν κάθε στόχο και σπαταλάει σχεδόν κάθε ευκαιρία».
«Καταστροφή» για την πλειονότητα του διεθνούς Τύπου, που φαίνεται να το διασκεδάζει με το καλλιτεχνικό φιάσκο τόσο της Νικόλ Κίντμαν όσο και του ίδιου του φεστιβάλ που επέλεξε να κάνει πρεμιέρα με μια κακή ταινία, το βιογραφικό «Γκρέις του Μονακό» είναι στην ίδια επαίσχυντη κατηγορία με την αποτυχημένη προ μηνών βιογραφία της Νταϊάνα με πρωταγωνίστρια τη Ναόμι Γουότς. Εχοντας ήδη τη στάμπα μιας πλούσιας ιλουστρασιόν ταινίας χωρίς νόημα με μια πρωταγωνίστρια, όμορφη μεν, αλλά χωρίς την κατάλληλη σκηνοθετική καθοδήγηση, το φιλμ που τάραξε τόσο πολύ τη βασιλική οικογένεια των Γκριμάλντι κατάφερε ένα πράγμα: να δώσει ήδη στις Κάνες ένα σκάνδαλο για να συζητηθεί προσεχώς στις μέρες του φεστιβάλ.
«Στενοχωρήθηκα»
Η Κίντμαν πάντως ήταν πρόθυμη να απαντήσει στις ερωτήσεις των δημοσιογράφων στη συνέντευξη Τύπου μετά την ταινία. «Στενοχωρήθηκα πολύ, φυσικά», σχολίασε όταν ρωτήθηκε για τη στάση των παιδιών της Γκρέις Κέλι, που αποκήρυξαν εξαρχής το φιλμ. «Θέλω όμως να τονίσω ότι πρόκειται απλώς για μια ταινία. Μπορούμε να βασιζόμαστε σε αληθινά γεγονότα, αλλά κάνουμε σινεμά. Καταλαβαίνω απόλυτα την ανάγκη των ανθρώπων να προστατέψουν την ιδιωτική ζωή της οικογένειάς τους. Μιλάμε για τη μητέρα και τον πατέρα τους. Σέβομαι την απόφασή τους, αλλά θα ήθελα να ξέρουν ότι η ταινία αυτή έγινε με αγάπη. Θέλαμε να τιμήσουμε τη μνήμη της μητέρας τους και τον έρωτα των γονιών τους. Κι αν αλλάξουν γνώμη κάποτε και τη δουν, θα εκτιμούσα πολύ την άποψή τους», συνέχισε η ηθοποιός.
Με τέτοια «θερμή» υποδοχή και άπειρες σελίδες δημοσιότητας, ο θόρυβος γύρω από την ταινία του Νταάν ο οποίος ξιφομάχησε με τον παραγωγό του φιλμ, Χάρβεϊ Γουαϊνστάιν, για την επικρατέστερη βερσιόν, δεν λέει να καταλαγιάσει. Κι ας μίλησε ο σκηνοθέτης ήρεμα, χαμηλώνοντας τους τόνους, στη συνέντευξη Τύπου. «Δεν υπάρχει έχθρα απέναντι στον Χάρβεϊ. Αν χρειαστεί να γίνουν αλλαγές, θα τις κάνουμε μαζί. Εχουμε αποκαταστήσει πλήρως τις σχέσεις μας», δήλωσε.
H ΚΑΛΛΑΣ, Ο ΩΝΑΣΗΣ ΚΑΙ Ο ΝΤΕ ΓΚΟΛ
Επιλεκτική βιογραφία της Γκρέις Κέλι, η «Γκρέις του Μονακό» αναφέρεται στην περίοδο κατά την οποία η σταρ του Χόλιγουντ νιώθει εγκλωβισμένη ανάμεσα στην πριγκιπική ζωή και το ένδοξο επαγγελματικό της παρελθόν, ενώ ο σύζυγός της, πρίγκιπας Ρενιέ, αντιμετωπίζει «εχθρικά πυρά» από τον πρόεδρο της Γαλλικής Δημοκρατίας, Σαρλ ντε Γκολ, εξαιτίας των φορολογικών προνομίων του πριγκιπάτου.
Ελληνες
Πολύ κοντά στο βασιλικό ζεύγος βρίσκονται δύο διάσημοι Ελληνες: η Μαρία Κάλλας και ο Αριστοτέλης Ωνάσης. Την πρώτη υποδύεται η Ισπανίδα ηθοποιός Παθ Βέγκα και τον δεύτερο, ο οποίος εμφανίζεται να διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο συμβούλου στη διπλωματική κρίση, υποδύεται ο Αγγλος Αλμπερτ Λίντσεϊ.