Το σχόλιο της για την καταγγελία ξυλοδαρμού της Παυλίδου από το σύζυγό της
Πολλά ειπώθηκαν και γράφτηκαν για το επεισόδιο ανάμεσα στην Σοφία Παυλίδου και τον Μάνο Παπαγιάννη, μετά την καταγγελία της ηθοποιού πως ο συνάδελφός της της επιτέθηκε στα καμαρίνια του θεάτρου Χυτήριο μετά το τέλος της παράστασης. Στο πρωτοφανές για τα ελληνικά δεδομένα περιστατικό έχουν εμπλακεί και τα ονόματα των δικών τους ανθρώπων και συγκεκριμένα αυτό της συζύγου του ηθοποιού αφού πολλοί ήταν εκείνοι που έκαναν αρνητικά σχόλια στον προσωπικό λογαριασμό της ηθοποιού στο intagram. Συγκεκριμένα, η Αγγελική αντικατέστησε την Σοφία στην παράσταση της Κυριακής μιας και είχε τον ρόλο μέχρι πέρσι. Η ίδια μετά από την επίθεση που δέχτηκε δημοσίευσε απόσπασμα από ανάρτηση της ιστοσελίδας lifo.gr και, συγκεκριμένα, από την στήλη "Εξομολογήσεις", το οποίο δημοσιεύτηκε το 2016, υπό τον τίτλο "Μηδενί δίκην δικάσεις, πριν αμφοίν μύθον ακούσεις…".
"Όχι, δεν είναι μάθημα αρχαίων ελληνικών, είναι μάθημα ζωής: να μην δικάσεις κανέναν αν δεν ακούσεις και τις δύο πλευρές.
Γράφονται πολλές εξομολογήσεις για κάποιο κακούργο άτομο, άντρα ή γυναίκα, που ήταν ένα ελεεινό τομάρι και πλήγωσε ανεπανόρθωτα αυτόν που εξομολογείται.
Διαβάστε επίσης: Και τρίτη καταγγελία επώνυμης Ελληνίδας εις βάρος του Μάνου Παπαγιάννη!
Η συνέχεια είναι γνωστή: ακολουθούν φλογερά και πύρινα σχόλια σε βάρος του τομαριού, του κατακαθιού της κοινωνίας που πρέπει να καεί στην πυρά και αν ήταν δυνατόν να λιθοβοληθεί δημοσίως για παραδειγματισμό. Είναι όμως πάντα έτσι; αν ακούγαμε και το τομάρι, είναι βέβαιο ότι θα φθάναμε στην ίδια κρίση; Επίσης, όλοι όσοι βρίζουν τα τομάρια της κοινωνίας που τους πλήγωσαν, ήταν πάντα σωστοί και αδαμάντινοι στις σχέσεις τους; δεν πλήγωσαν ποτέ κανέναν; ήταν ντόμπροι και ξεκάθαροι με όλους; Η απάντηση είναι ένα μεγαλοπρεπές "ΟΧΙ".
Διαβάστε επίσης: Η κόντρα συνεχίζεται! Απαντά με μήνυση ο Μάνος Παπαγιάννης κατά της Σοφίας Παυλίδου
Και τέλος, επικοινωνώντας με άτομα που κλαίγονταν, ακούγοντας ιδιαιτέρως τον πόνο τους, ένα πράγμα κατάφεραν: να με πείσουν ότι το “τομάρι” δεν ήταν και τόσο τομάρι και άλλος ήταν περισσότερο ο προβληματικός της ιστορίας".