Το κίνημα Arte Povera βρίσκει μια νέα περιοχή στη μόδα και μια αρμονική φωνή στην σχεδιάστρια.
Η αληθινή θηλυκότητα είναι ταυτόχρονα δήλωση και τέχνη. Έχει κάποια προφανή ποιότητα που δεν έχει να κάνει καθόλου με την υλική ή χρηματική αξία. Με αυτήν ακόμα και η πιο ταπεινή χειρονομία, γίνεται υπογραφή της έμφυτης ευγένειας, μικρές λεπτομέρειες που αποτελούν το νόμισμα της εσωτερικής δύναμης.
Η συλλογή Resort 2019 της Kristina Fidelskaya είναι η απάντηση σε μια απλή ερώτηση: Πώς μπορεί να οριστεί η πολυτέλεια σε μια εποχή όπου ο υλισμός είναι άνευ σημασίας και η εμπειρία είναι όλα. Για εκείνη και για τη γυναίκα που ντύνει, οι καθημερινές ανάγκες πρέπει να ξεφύγουν από το κοσμικό και να εισέλθουν στη σφαίρα του νοήμονος. Η ένδυση γίνεται το όχημα μέσω του οποίου το σώμα συνδέεται με τη συμπεριφορά για να γίνει τέχνη. Περισσότερο από το στυλ, εκφράζουν την πραγματική αλήθεια.
Οι επιμήκεις σιλουέτες έχουν ένα μοναστικό ασκητισμό, αντλώντας από την αντίθεση των φυσικών υλικών και των advance υφασμάτων. Χρησιμοποιούνται για την ικανότητά τους να γίνουν κληρονόμοι, αλλά αντιμετωπίζονται ισότιμα. Ένα λεπτό άγγιγμα αρρενωπότητας υποδεικνύει τις εποχιακές δεκαετίες: το garçonne των Twenties Roaring, το σώμα που απελευθερώθηκε στα Swinging Sixties, την code-breaking δεκαετία του ογδόντα με τα visual cues από την Saville Row και τη χαλαρή διάθεση των leisurewear. Στην αναζήτηση του μοντέρνου, η μνήμη δεν έχει χαθεί ούτε διαγραφεί.
Η παλέτα χρωμάτων αντλεί από το Achromes του Piero Manzoni για να διερευνήσει τη διαφανή αλλά αμετάβλητη παρουσία φυσικών στοιχείων. Η γήινη ελαφρότητα της ξανθιάς άμμου και του ψαμμίτη, η έντονη φύση του tobacco brown και του sage green, η δύναμη του όνυχα και του μπλε του ωκεανού αντανακλώνται σε μια πλούσια παλέτα υφασμάτων, με washed canvas ,αχνό μετάξι, τεχνίτη ποπλίνα, Garza crepe, ακατέργαστο βαμβάκι και viscose twill. Τα μεταλλικά στοιχεία γίνονται τα man-made κοσμήματα της σύγχρονης ντουλάπας τη στιγμή που ανάλαφρα υφάσματα επιζητούν την προσοχή, αποκαλύπτοντας την ομορφιά της φυσικής τους ίνας στις ακατέργαστες άκρες τους ή ως κρόσσια. Η αφαιρετικότητα της μόδας επανασυνδέεται με τη ζωή μέσω υφών που δελεάζουν το χέρι και τα μάτια.
Το κίνημα Arte Povera - που γεννήθηκε στο χωνευτήρι της δεκαετίας του '60 και κορυφώθηκε στη δεκαετίας του '70 - βρίσκει μια νέα περιοχή στη μόδα και μια αρμονική φωνή στην Kristina Fidelskaya.